Saturday, January 30, 2010

This Is Not A Test..

Stelah skian lame hendaknye incik tb suda merajuk, beliau tamo bekerjasama wlaupun suda dipjuk ngan belaian kaseh syg + ngan pkulan sulung abg aku berbelas² kali tetapi beliau still stubborn!! Haihh hari mggu mcm ni la ko mao rosak, mcm mne mak aku mau layan hindustan + cite² indon yg cdey² asyik kne dera & kuar magic² haram smue 2 + camne aku mao meng-update brite² terbru & perkembangan isu² semase (tpu²) haihhh..

incik tb how dare you..

Mao hantar repair, tp pk la blik berat bdn ko dah berkali ganda berat aku camne aku mao angkat ko kesane kemari. Sudahla umah aku tgkt 3 & kdai repair 2 berbatu² jauhnye. Ikut hati mao sja aku lempar ko ke luar jendela sane, bodo²!! Haruskah aku memiliki tb bru?? Aaaaaa....

p/s: LED Samsung sgt menarik..

4 comments:

  1. haha..tau xpe..beli jek baru..
    aku sokong 101% =P

    ReplyDelete
  2. hahaha incik tb dah baiki, pomen dtg umah..
    sgt mahal ta bley lbih kurang tul..
    abes da duit haihh..

    ReplyDelete