Friday, February 19, 2010

Just Feel Better Now..

Yahh! yahh! yahhh.. agak² dah bpe ribu ratus juta billion langkah aku berjln skang ni yer? hurmm mengikut kjian pakar sakit puan mengatakan manusia berjln average 2,000 langkah dlm sehari (wao!) ini menunjukkan betapa hebat kaki ko berjln tnpa erti penat lelah maupun mkn & minum (ksian kaki ko)..

Oleh sebab itu aku telah memberi penghargaan kpd kaki ku yg sgt superb cemerlang kerana membawa aku bersiar² kesana kemari. Nah amik ko wat pengalas kaki mu itu.. hahaha!

mahal seh kasut ni, abes duit aku!!

Kasut lame aku? sgt menyedihkn, stiap kali aku berjln sentiasa berwaspada pada gerak geri kaki ku ini, takut² ternmpk lidah kasut yg sgt cantek itu ciss²!! 2 blum tgk kulit kasut aku yg hari² mengelupas dek bahang kepanasan hohohoo. Dan seperti biasa stiap kali ujan kaki aku sentiasa basah wlaupun beralaskn kasut kulit padat tp tapak dah haus hahahaa..

Aku bukan tamo post pic ksut lame aku 2, cume aku risau ngan bentuk keunggulan & tahap kesucian kasut tersebut!
sgt sampah!! kpd smue rakan² opis, pasni take a look at my bottom yerk haha~

slmat berjln²..


p/s: owh silau..

2 comments: