Tuesday, January 12, 2010

what happen..

Hampir separuh abad dah aku x tgk blog aku ni haihh~ sampai lupe aku password nk log in blog ni ciss! Tahun bru dah smpai pun, dah ar aku duk lpak mapley je tyme new year ari 2 haram tul! naseb ar dpt tgk gak fireworks letup² kat langit indahnye~

skang ni aku rajin mendload muvi² yg cam best.. wlaupun x kuar lg muvi bru aku merajinkn diri mendload muvi² lame yg aku suke tgk hehe, disbbkn aku telah jumpe web yg sgt cantek utk didload dgn gmbr yg sgt terang bukan takat DVDRip ni dah tahap HD woo gempak ar pastu file lak x bsar sgt takat 300MB - 600MB jew pergh.. Trimas kpd yg rajin mengconvert muvi² tersebut utk tatapan org rmai hahahaa~

Tp bab yg aku keciwa sgt² ni psal rate dload aku cam x besh jew banding ngan mber² aku kn main laju lg siut ar wei!! aku langgan same je ngan mber aku punye package, blan² byor same gak, bil pun dtg same jew tp apsal dorg lg laju dari aku ney arghh!! Slalu aku dload 50kb/sec gile lembab!! bile dah pkai IDM (Internet Download Manager) diew up ar skit 80kb/sec. bile mber aku post diew punye rate cam syibai!! 170kn/sec!! bpe beza 2 woii..

Arghh trauma aku slame ni bersabar mendload smate² utk memenuhi impian utk menonton muvi² sambil merehatkn diri, mkn mknan ringan ditmbh pula tiupan angin sepoi² + air sjuk yg sgt cool~ haihhh.. yg plg tension bile aku tgk speedometer tenet aku 512Kbps jew warghh!! walhal aku rase dlu aku amik package 1Mbps, cam cdey jew..

kne gak contct syarikat ni tanye, tp aku bab² nk call² ni yg aku lemah ni kang byk lak pe'el dorg tanye 2 la ni laa siut ar wei!! Sampai skang aku msih x call² wooo....

ayam tul..





1 comment: