Thursday, March 26, 2009

Stay On The Ground..

mlm yg sunyi ngan ujan yg renyai, sronok kirenye melelapkn mate. tp aku masih mengadap monitor CRT 15' aku ni haihh. sdg sronok bermain Hobowars aku trase seperti ade gangguan adoiyai. seperti ade benda beterbangan di balik dinding oh tidak! lantas aku melihat ke arah dinding tersebut "Agghhhh!!! syial ahh..!!" ape yg aku jangkakn mmg tepat L.I.P.A.S = lipas..

aku mmg anti-lipas, aku benci lipas geli syial! aku mule mengelabah. lipas masih beterbangan tanpa ala tuju. mate aku liar melihat klau² ade senjata yg boleh membunuh lipas tersebut. sambil mencari² aku sentiasa berwaspada akan tingkah laku lipas tersebut arghhh! tgn aku menyapai surat khabar lame dan trus menuju ke arah lipas tersebut. satu libasan pantas aku lepaskan ke arah lipas tersebut, Pekkk!! "mampus ko.. mati²!!" sebgai langkah berjaga² aku trus ke dpur amik sunlight (pencuci pinggan) dan trus tuang ke atas lipas tersebut. wahahahaaa aku mmg kejam ganas, padan muke ko lipas!!

status : mati akibat pedih mate terkena sunlight..
wahahahaa...


p/s : kpd pembace berumur bawah 12 tahun di larang tiru aksi ini..

3 comments:

  1. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  2. isk2,boy pun ade jgk erk yg takoooooot lipas..huhu

    ReplyDelete
  3. adoiyai mmg x suke lpas nk wat camne..

    ReplyDelete