Monday, March 23, 2009

Go Ahead..

Monday come again..
haihh.. start enjin tanpa memanaskan punggung aku trus grak g kje. Shit!! x sampai 5 minit jln aku dah stuck (my instinct was rite..) xpe aku tetap sabar sambil menekan button volume lagu kasi kuat & melalak sorg²..

Stelah hampir krem kaki aku menekan cluch akhirnye sampai juge ke destinasi dituju haihh. aku toleh kiri kanan park penuh, celah mne plak aku nk park ni? sampai lot akhir aku nmpk ade 1 petak parking kosong di depan fuhh. tp bukan aku sje yg dahagekn petak parking tersebut terdpt sbuah kte Myvi SE putih bernombot plet Putrajaya **** (aku lupe..) dari arah bertentangan turut inginkn parking tersebut so berlakulah pergelutan. akhirnyer aku mengalah dengan prasaan hampe aku dpt park di bhg ujung bahu jln haihh..

Slesai parking aku berjln ke opis dan di sapa oleh seorg pompuan dlm lingkungan umur 50an..
beliau: "erk maaf ler td berebut parking"
aku: "eh xpelah mkck sye x ksah.." (cam x ikhlas jer..)
beliau: "eh ala apsal pggl mkck, pggl la akak"
aku terdiam sebentar erk... dengan rase berat ati & bersalah aku membalas..
aku: yer arrr akakkkk...
beliau lg: kje kat sini ker, same la ngan akak..
aku: .... (diam x menjawab ape²..)

Sepjgn perjlnan aku ditemani oleh "AKAK" tersebut. beliau rancak menceritakan perihal kluarga, anak² beliau dan prob beliau kat aku. aku hanye terdiam sambil tersenyum dlm ketakutan. sampai di opis, perkara tersebut masih terngiang dlm kpale.. aku traumaa...

3 comments:

  1. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  2. haha..
    skang ni trauma skit..
    nk g kje sentiasa perhati kte myvi putih..
    hahaha~

    ReplyDelete