Friday, March 4, 2011

Situation..

blik keje sambil membuat muke pnat. meredah jln yg berliku² sambil mencari² parking di kawasan umah aku yg agak demmit! ari ni aku blik awl konon nk rehat sambil berenang² di katil (ahh mcm bilik ko ade katil empuk!). sambil berjln kekoridor umah, aku usha bdk kcik yg jln di depan aku ney.

budak 1: huuhh huhh~ (sdg membawa plastik beg bsar)
budak 2: eyh² alang bwk ape 2? (aku bajet budak 1 tu abg diew la kot sbb bdn budak 1 tu bsar skit)
budak 1: alaa ade la
budak 2: bwk ape eyh 2?
budak 1: alaa yg kat computer 2 (blur²)
budak 2: Ooo CPU eyh?
budak 1: hah yg 2 ler (buat² muke sengal)
budak 2: yeah bley la men facebook!!

erk! hebat sgguh bdk² skang ni kcik² da knal smue barang² komputer. klau time aku dolu² sepatah haram, nk pegang mouse pun tgn keras. ahh pesetan smue 2, aku nk rehat! adios~

No comments:

Post a Comment