Thursday, May 7, 2009

Cheers For My Real Friends..

Pape hal aku nk ucap congrat kat mber karib aku Yazid bersama pasangan beliau Ain.. Kerna ari ini bersamaan 07/05/2009, beliau telah dikurniakn cahaya mate pertama beliau (baby gurl) pergh lawa siut! Tahniah beb kasi respect!!

Selesai saja waktu bekerja aku bergegas ke hospital bersama² mkck ku huhu~ tidak sabar kirenyer diri ini utk melihat baby tersebut. Sesampai di lokasi dgn berbekal kn beskot dan beberape buah tgn yg x sbrape (xde idea nk bli per haihh..) aku melihat kwn ku begitu tenang (wat slamber jer) maybe penat berjaga dlm usaha menimang cahaya mate beliau huhu~

Pergh! mmg cute ar baby 2 (ni dah bsar sure cun!!), cume name blum diputuskn (biarlah rahsia) hehehee.. Setelah mendgr pengalaman beliau ketika di bilik wad, aku x dpt nk bygkn klau aku berade di tmpt beliau ketika itu sure aku pengsan ish. Pergh camne la klau time aku nnt ek risau² huhuhuu~

Wlaupape pun alhamdulillah cz smuanyer berjalan ngan lancar, pasni kne ar wat kenduri bsar-bsaran hehehee.. kepada member² yg lain korg jgn lupe g melawat ajib ngan ain bwk ar prezent per patut gelang mas, rantai, anting² ke (baby gurl beb!) haha~

Like father like daughter
who's next.........

3 comments:

  1. tukang blog nie bile nak kawin plak??hahaha

    ReplyDelete
  2. hoho..
    klau ade rezki ado la..
    ikut kn mmg nk skang jer hehe..
    tp 2 la..
    urmm..

    ReplyDelete
  3. bila la baru aku dpt tgk baby tu
    dan bila plak aku nak dpt baby... haha

    ReplyDelete