Friday, April 10, 2009

Remembering The Day..

Today is Friday, in others mean "the haft day's work" haha~ Hari ni telah diadakn suatu majlis mkn² (wuhuu!!) di opis aku semperna majlis pertukaran sorg staff "En. Zool". Stlah hampir suku abad bliau menggu dan akhirnyer berjaya juga bliau ditukarkn ke kg halaman bliau hahahaa..

Kaum² lelaki kelihatan resah gelisah pada pg itup kerana kebiasaannye majlis dimulakan ngan bacaan doa, pelbagai alasan & trick digunakan seperti menghilangkan diri di toilet (zaimi's trick), memberi alasan² yg agak munasabah (sakit tekak, uzur, blum mandi wajib dll kjadahnyer korg!!), atau lebih drastik x hadir ke opis (kejam tul..) Dan mangsa strusnye adalah aku yg telah di pilih secara rawak sbagai calon yg plg layak utk mengetuai bcaan doa, ishh! (siut la wei kne kn aku..) Disini aku sertakn serba sdikit gmbr utk tatapan korg..

Suasana pg yg agak hambar, sdg sibuk menghidang mknan..

Ikan bakar msih tidak kelihatan, antara menu hari ini..

En. Zool kelihatan bangga dgn prezen murah beliau haha~

Suasana x dpt di kwl, msing² menunjukkn kelaparan beliau..

Zaimi bersama² diantara gadis² comel di opis aku..

And me still stick with my pc listen to the rawk song yeah!!

2 comments: